mandag 15. oktober 2007

"jasså...

...så han skal begynne å blogge nå? Bare 3 år etter at alle andre begynte liksom. For en premiedust."

Javel, mulig at jeg ikke er først ut av startblokkene, men du sitter 
allikevel og leser det den premiedusten skriver, så the joke's on you.

Uansett, velkommen skal du være!
Til tross for den noe kvasse innledningen, så er målet at denne 
plassen skal være et fristed fra samfunnets urimelige krav om til enhver tid å prestere, fra det bakstreverske og det som bare er trist. Her skal man ikke måtte gå igjennom tunge byråkratiske prosesser for å få lov til være, og ingen skal stå i fare for å bli stemt ut (hvis leserantallet VIRKELIG når rock bottom, er det mulig jeg må gå tilbake på det siste punktet for å skape litt falsk entusiasme).

Hvordan jeg skal klare å oppnå at leserne nærmest oppnår nirvana her inne, er selv jeg ganske spent på. Innholdet vil nok sprike fra episoder i forfatterens liv som forfatteren av en eller annen grunn finner formålstjenlig å poste og generell forbrukerinformasjon.

--hmm, "generell forbrukerinformasjon..." hvis ikke det er nirvana-material, så vet ikke jeg--

3 kommentarer:

- eilin sa...

Jeg hadde egentlig tenke å poste en kommentar her, men det var ikke trådløst internett i Nirvana, og siden jeg la igjen ITkabelen min i kollektivet hos dere.. og siden jeg verken hadde deg eller Sigmund til å hjelpe meg med å få tak i ny, så kommer jeg dessverre ikke så langt..

Men bortsett fra det, så vil jeg gjerne bøye meg i støvet.. og uttrykke min glede over at du endelig kom deg ut på nett.

Hipp hipp

terje sa...

I tillegg til å bøye meg i støvet, så tar jeg av meg hatten. I bloggesammenheng er jeg som ett nyfødt barn sammenlignet med deg.
Alle som ikke har verifisert det, må ta turen innom
http://e-ilin.blogspot.com/

- eilin sa...

Åi! Gratis reklame og greier! ikk verst! Takk skal du så mye ha! Eg skal skriva bloggadr din på alle icaposene eg gir ut.