mandag 15. oktober 2007

hvem er dette mennesket?

Terje er mitt navn, og for tiden bor jeg i Stavanger. Det har jeg gjort siden august 2006. Stavanger er en storveis by på mange måter, og ikke så storveis på andre måter. Ikke ulikt de andre knapt 100 byene i Norge antar jeg.

Jeg har vært så heldig å havne i samme familie som en bror og en søster i tillegg til min kjære mor. De senere årene har mine søsken sogar gitt meg en svoger og en svigerinne. Som om ikke det var nok, så har disse to team'ene skaffet meg tre nieser i alderen åtte til godt og vel halvannet år. Jeg forteller det nok ganske sporadisk, men jeg er svært glad i dem alle.
Å være onkel er usedvanlig trivelig og jeg kunne ikke bedt om noen bedre og mer underholdende onkelunger. De to eldste har uttalt at de synes jeg er litt barnslig og lurer
svært på hvor jeg har mistet håret, mens den yngste nettopp har lært å si noe som ligner på mitt navn. Det holder i massevis for å sjarmere meg.

2 kommentarer:

Meg sa...

Kommer til å følge spent med på hva som kommer til å røre seg i Terjes Lille Hjørne fremover. Blir det lille hjørnet krydret med bilder mon tro? Kanskje et lite sub-hjørne med Onkel Reisende Terje? Hørte forresten plutselig Camera Obscura som lydspor på en DVD og nå bor de i samlingen min også. Takk :)

terje sa...

bare hyggelig Gunnar. Av og til er det ikke så dumt å snakke med far vet du.

Bilder skal du ikke vente lenge på...