fredag 11. april 2008

Tilbake i Oslo

Byvåpen
Vet det er lenge siden sist, og jeg er igjen den første til å beklage det. Hvem skulle ellers gjøre det egentlig....? Siden sist har det skjedd en ganske markant endring i livet mitt, og det er at jeg har flyttet tilbake til Oslo fra Stavanger. Jeg fikk tilbud om ny jobb i Oslo innen samme firma jeg har jobbet for siden august 2006, og da ble det til at jeg takket ja. Det var ikke med bare lett hjerte jeg tok avgjørelsen om å flytte. Menneskene jeg kjente, ble kjent med og var iferd med å bli kjent med både på jobb og privat og Stavanger by er alle ting jeg kommer til å savne. Samtidig gleder jeg meg veldig til å bo i Oslo igjen...

Det finnes store planer om at denne siden skal be betraktelig hyppigere oppdatert fra nu av. Det er også et faktum at det er blitt uttalt tidligere også...

Ingen kommentarer: