torsdag 19. februar 2009

Gunwharf Quays


















Det er navnet på området hvor leiligheten min ligger. Fra og tidligere være et litt slitent havnestrøk, har dette området de ti siste årene blitt kraftig oppgradert med nye leiligheter og et utstrakt utvalg av butikker, puber og restauranter.






















Over ser dere to bilder tatt fra balkongen min i 13 etasje. Tårnet på det andre bildet er Spinnaker Tower, og har blitt en landemerke i Portsmouth. Det bidrar ikke med stort annet enn å bringe folk høyt opp, men da kan du til gjengjeld se helt til Southampton og til Isle of Wight.

















Over ser dere bildet av dagligstuen min. Den er ikke av de største, og med tanke på plassering av sofa og tv, er det vel lite tvil om at den ansvarlige for design og interiør er mann. I dette rommet befinner det seg også en kjøkkenbenk og alt utstyr ihvertfall jeg trenger for å få i meg mitt daglige brød. Her står det også et nydelig, rundt glassbord med fire stoler hvor jeg har muligheten til å servere mine gjester de herligste retter. 

2 kommentarer:

- eilin sa...

Jeg bestiller gjerne en herlig rett. Men må jeg kommme helt til Portsmouth?

terje sa...

Må nok det, men da får du i tillegg ta en tit på EURP100038